01.08.2019 | 16:14

Державна служба зайнятості постійно змінюється, аби відповідати запитам суспільства. Так, з початку 2019 року в кожному центрі зайнятості Волині працюють кар’єрні радники – фахівці, які надають послуги за індивідуальним підходом до кожного клієнта.

Однак, до того, як кар’єрні радники починають працювати з пошукачами роботи, з ними спілкуються реєстратори, які й проводять первинний прийом. Відчув себе на місці фахівця, який першим спілкується з клієнтами служби і директор Волинського обласного центру зайнятості Роман Романюк. Сьогодні, 1 серпня, керівник служби особисто вів прийом громадян у Луцькому міському центрі зайнятості.

 «Ми намагаємося максимально наблизити свої послуги до людей. Я вирішив сьогодні теж пропрацювати реєстратором, поспілкувався безпосередньо з людьми, які прийшли на прийом: хтось – на первинну реєстрацію, хтось – на консультацію. Мені важливо розуміти, наскільки наші можливості відповідають запитам громадян. Приємно зазначити, що люди задоволені сучасними електронними сервісами, зокрема, електронною чергою. Сьогодні, до речі, були клієнти, які нею скористалися», – поділився враженнями пан Роман.

Зокрема, станом на 1 серпня, у базі Луцького міського центру зайнятості налічують 1 983 вакансії, майже стільки ж і безробітних. За день кожен із реєстраторів у середньому обслуговує 25-30 осіб. За словами директора Центру Олени Шишової, у кожного фахівця достатньо часу, аби детально поспілкуватися з клієнтами і «визначити кроки, які будуть спільно робити кар’єрний радник та пошукач роботи до успішного працевлаштування останнього». 

Враженнями від нового формату роботи служби зайнятості діляться й самі відвідувачі. Як розповіла Тетяна Дубель:

«Мені подобається робота центру зайнятості. І це не колишня біржа, а вже сучасна структура. Тут дійсно, за бажання самого безробітного і можливості, можна знайти хорошу роботу. Я постійно контактую зі своїм кар’єрним радником, мені телефонують навіть у період між відвідуваннями центру. І це дійсно працює».

«На вимогу ринку праці центр зайнятості постійно змінюється, аби максимально якісно надавати соціальні послуги для кожного клієнта. Ми не хочемо обмежуватися стандартним алгоритмом роботи, а навпаки, під час безпосереднього спілкування, допомогти розвинути приховані таланти людини, її творчі здібності, можливо зорієнтувати на відкриття власної справи. Робота має бути в задоволення, з хорошою заробітною платою та гідними умовами праці. Людина має отримати якісні послуги – у нашій роботі це пріоритет номер один», – резюмував Роман Романюк.

Відділ інформаційної роботи Волинського ОЦЗ.