Сьогодні, 26 лютого, у Волинському обласному центрі зайнятості відбулося навчання фахівців із профорієнтації базових центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості.
Заступник директора обласного центру зайнятості Тарас Семенюк окреслив основні пріоритети в роботі на 2019 рік та акцентував на основах реформи державної служби зайнятості. «Працюйте якісно, щоб вас поважали, до вас зверталися, вас рекомендували», – націлив профорієнтаторів Тарас Петрович.
Про навчання персоналу в рамках впровадження Інституту кар’єрних радників і дотримання трудової, виконавської та фінансової дисципліни наголосила Руслана Клімова, начальник відділу по роботі з персоналом обласного центру зайнятості.
Наступним етапом навчання була екскурсія до Філії ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «регіональна дирекція UA: ВОЛИНЬ». Майстер-клас провела телеведуча програми «Ранок Нової Волині» Богдана Шевчук, яка презентувала навички, необхідні для якісної підготовки відеорезюме пошукачів роботи: основи операторської та акторської майстерності, мистецтво публічних виступів, ораторське мистецтво, техніку мовлення, поведінку в кадрі.
Післяпрактичних рекомендацій профорієнтатори Мар’яна Шелест, Ірина Матушевська та Вікторія Демедюк відпрацювали навички ведучих новин.
Начальник відділу організації профорієнтації обласного центру зайнятості Наталія Балакіна обговорила з фахівцями стан реалізації проектів обласної служби зайнятості «Успішна громада» й «Територія майстерності». Окрім того, розглянули практичні аспекти роботи центрів зайнятості щодо організації профорієнтаційної роботи.
Валерій Вавренчук, начальник відділу організації сприяння працевлаштуванню обласного центру зайнятості, окреслив проблемні питання в процесі впровадження Інституту кар’єрних радників та формування індивідуальних планів працевлаштування і послуг.
Після закінчення семінару-навчання фахівці обговорили шляхи реалізації Програми державної служби щодо професійної орієнтації на 2017 – 2020 роки та розставили основні акценти в наданні послуг з профвідбору, в тому числі, на замовлення роботодавця.
На завершення навчального заходу профорієнтатори заповнили feedback-форму та визначили, який перший крок зроблять після семінару для застосування здобутих знань.