11.04.2018 | 00:00

Сьогодні, 11 квітня, на базі Волинського обласного центру зайнятості відбулася робоча нарада директорів міських, міськрайонних, районних центрів зайнятості, філій Волинського ОЦЗ та в.о. директорів філій.

На порядку денному чимало запитань. Розпочали із найважливішого – завершення процесу реформування служби. За попередніми даними, на Волині його планують закінчити уже наприкінці весни. На черзі ж – перетворення іще п’яти центрів.

Серед переліку доповідачів нинішнього засідання і перші три директора, які успішно працюють керівниками уже новостворених філій: директор Рожищенської районної філії Лариса Вишневська, директор Ратнівської районної філії Іван Миронюк, директор Нововолинської міської філії Волинського обласного центру зайнятості Ігор Кантор. Зокрема, говорили про впровадження сучасних сервісів державної служби зайнятості у своїй роботі, профорієнтаційну роботу з учнівською молоддю, клієнтоорієнтований підхід та інше.

Проглядаючи основні тенденції у розрізі районів, Ігор Кантор розповів: фахівців Нововолинської філії нині активно працюють над впровадженням електронного кабінету для безробітних, який значно полегшує пошук усієї необхідної інформації. З його допомогою зареєстровані можуть слідкувати за усіма заходами, які відбуваються у центрі зайнятості та самому стати їх учасниками, здійснивши попередній запис.

- Людина, яка прийшла до центру зайнятості, не залежно від того, чи це роботодавець, чи безробітний повинна отримати від нас максимум якісних послуг, – зазначив пан Ігор.

Важливо, що на базі філії функціонує й центр розвитку підприємництва. З початку 2018-го року одноразові виплати допомоги по безробіттю для започаткування власної справи там вже отримали п’ять громадян.

Директор Волинського обласного центру зайнятості Роман Романюк (Roman Romaniuk) вкотре наголосив на впровадженні індивідуального підходу до кожного пошукача роботи та роботодавців зокрема.

- Кожен із наших працівників повинен розуміти, що ми працюємо для людей, допомагаємо їм стати успішними, обрати правильний шлях та сферу діяльності. Тож якість обслуговування повинна бути на високому рівні, – додав пан Роман.

Далі ж, обговорили проблемні питання, що виникають у процесі реалізації державної політики зайнятості та працювали над конкретними шляхами їх вирішення.

Сектор інформаційної роботи ОЦЗ