оп
13.04.2018 | 10:44

12 квітня у Волинському обласному центрі зайнятості відбулося навчання провідних юрисконсультів міських, міськрайонних, районних центрів зайнятості та філій. 
Директор обласного центру Роман Романюк (Roman Romaniuk)повідомив, що уже в травні поточного року планують завершити процес реорганізації центрів зайнятості та створення філій. Наголосив і на продовженні провідними юрисконсультами роботи у напрямку зменшення дебіторської заборгованості, а також підкреслив: раціональне використання коштів перебуває на жорсткому контролі Правління Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Начальник відділу по роботі з персоналом Руслана Клімоваакцентувала увагу присутніх на дотриманні вимог діловодства під час підготовки заяв та посадових інструкцій.
У зв’язку з впровадженням електронного документообігу провідний документознавець Oksana Skomorokh Оксана Скоморох ознайомила присутніх щодо роботи у філіях з обміном документів в СЕД «Інтегра-флоу 2016».
Начальник юридичного відділу Оксана Герасимчук своєю чергою проаналізувала заходи, які проводять для зменшення дебіторської заборгованості. 
Про дотримання працівниками центрів зайнятості вимог Закону України «Про запобігання корупції», фінансового контролю розповіла провідний юрисконсульт Наталія Захарчук. 
Завершилося навчання спілкуванням у форматі «запитання – відповіді», під час якого фахівці обмінялися досвідом щодо вирішення питань, які виникають в умовах реформування.

Наталія Захарчук, провідний юрисконсульт юридичного відділу Волинського ОЦЗ