Про кадрові потреби роботодавців цьогоріч та перспективні вакансії в наступному році, що змінилося на законодавчому рівні в сфері трудових відносин і як отримати від держави мікрогрант на 250 тисяч гривень – під час засідання комісії депутатський корпус облради поінформувала заступник директора-начальник відділу організації матеріально-технічного забезпечення Волинського обласного центру зайнятості Алла Чубара.
Дистанційно учасники дізналися про виконання заходів Територіальної програми зайнятості населення за 2021 року та можливості ринку праці Волині в умовах воєнного стану. Зокрема, 10 752 особи отримали нову роботу, а загалом статус безробітного мали 33 210 людей. Також 191 роботодавець отримав компенсацію єдиного внеску. Понад 6 тисячі працедавців подали до служби зайнятості 24 919 вакансій.
Левову частку діалогу Алла Чубара приурочила новим правилам, що з’явилися під час війни:
– Задля зручності зареєструватися у службі зайнятості можна через додаток «Дія». Статус безробітного й призначення допомоги тепер відбувається із першого дня. Проте скоротили період пошуку підходящої роботи. Нині це один місяць проти шести.
Заступник директора ознайомила слухачів із результатами опитування роботодавців щодо кадрових потреб на наступні два роки. Згідно з ним, у 2023-му ринку праці Волині потрібно буде 409 фахівців та 2 525 робітників. У 2024-му – 2 237 робітників і 364 фахівці. Загалом 2176 роботодавців взяли участь в анкетуванні.
Через вторгнення Росії в Україну люди змушені були шукати безпечне місце проживання. Тож на Волинь приїхало 70 195 переселенців. До центрів зайнятості звернулося 1 160 осіб, а нову роботу серед них знайшли 216. Компенсацію витрат на оплату праці за працевлаштування 290 переселенців отримали 160 роботодавців. Переїхали на Волині і 12 підприємств та ФОПів. Для них працівники служби зайнятості в стислі терміни добрали 16 працівників.
Неабиякий ажіотаж серед слухачів викликала доповідь Алли Чубари щодо алгоритму подачі документів та умов отримання грантів у проєкті «єРобота». Держава виділяє до 250-ти тисяч гривень на розвиток власного бізнесу. За них можна придбати обладнання, закупити сировину та матеріали, орендувати нежитлове приміщення чи оформити лізинг на обладнання. Термін виконання гранту три роки.
Окрім питань зайнятості, члени комісії розглянули й питання основної діяльності закладів соціальної сфери.
Оперативну інформацію, що стосується реєстрації та отримання статусу, виплат, пошуку роботи чи законодавчих змін, публікуємо на нашому телеграм-каналі @voldczgovua.
Якщо ж у вас виникли питання і вам потрібна консультація щодо вашої ситуації, то ви онлайн можете поспілкуватися із фахівцем у телеграм-чаті @pidtrumka_DCZ_Volun
Нагадуємо, отримати інформацію можна також, зателефонувавши на гарячі лінії – (0332) 72-52-40, (066) 353-74-95, (068) 063-42-15.