Одне з завдань «Ощадбанку» в програмі мікрогрантів «єРобота» – перевірка ділової репутації. Саме через цю причину "відсіюються" 22% заявників. Далі у списку відмов – непрозорі або сумнівні очікувані результати реалізації (виконання) бізнес-плану; відсутність у бізнес-плані напрямів витрат, на виплату заробітної плати найманим працівникам та сплату податків, зборів (обов’язкових платежів), єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; невідповідність поданих документів нормам законодавства України.
За кожним з виданих грантів – історії українців, яким вдалось попри війну організувати власну справу і підтримати економіку країни. Особливо приємно, коли грантові проєкти на Волині організовують люди з територій, де йдуть чи були активні бойові дії. Ганна Карамишева-Борисенко переїхала до Луцька і започаткувала дитячу медіашколу «COOL Media School».
У травні Ганна Карамишева-Борисенко разом з дитиною через повномасштабну війну була змушена покинути рідний Харків. Приїхавши до Луцька та трохи оговтавшись від пережитого, пані Ганна почала шукати роботу й зареєструвалася на обліку в Луцькому міському центрі зайнятості. Оскільки жінка в Харкові працювала в медіашколі для діток, тож сподівалася знайти щось дотичне до своєї попередньої роботи. Але що б не пропонували рекрутери у Луцькому міському центрі зайнятості, все було не те, що хотіла б отримати пані Ганна. Оскільки в Луцьку не має схожих закладів з медіаосвіти для дітей.
Коли Ганна Карамишева-Борисенко дізналася про можливість отримати мікрогрант за держаною програмою «єРобота», щоби відкрити власний бізнес, то зрозуміла – це її шанс! Тож відразу, пані Ганна почала вивчати нюанси заповнення документів та писати бізнес-план, щоб відкрити власну дитячу медіашколу в Луцьку!
- Я подала заявку на грант ще на початку програми, в серпні у другу хвилю. Чесно кажучи, не очікувала на швидку перемогу. Але співбесіду з комісією Волинського обласного центру зайнятості пройшла впевнено та цікаво. Бо виступи на камеру – моя стихія, я можу з легкістю презентувати свою ідею, - запевняє пані Ганна.
Жінка з захватом в очах розповіла, як продумувала свій бізнес план до маленьких деталей, як розписувала кожен напрям роботи медіашколи. Так, нині тут діти можуть отримати знання з таких предметів, як медіа-маркетинг та журналістика, акторська майстерність та імпровізація, сторітелінг та ораторська майстерність, режисура та монтаж, сценічна мова та рух, блогерство та публічний виступ.
- Знаєте, я люблю продумувати всілякі деталі, обожнюю, коли щось створено «смачно», чим можна захоплюватись. Тому кожен предмет в моїй школі тематичний. Я вигадала логотип школи, визначила корпоративний колір, в який пофарбувала стіни, обирала відповідний до теми декор. Навіть іграшки на ялинку зробила з своєю емблемою, - запевняє співрозмовниця.
Пані Ганна зізналася, що найбільшої складності в реалізації свого бізнесу зазнала з пошуком приміщення. Потрібно було місце, де може знайти декілька окремих кабінетів, щоб групи могли займатися не залежно одна від одної. Адже вікова категорія дітей, яку беруть до навчання в медіашколі, становить від 5 до 15 років.
Тож після облаштування приміщення та закупівлі всіх необхідних меблів та обладнання Ганна Карамишева-Борисенко почала проводити кастинги для дітей, аби кожен охочий міг спробувати себе в сфері медіа та долучитися до навчання у Cool Media School. Й вже з січня медіашкола починає працювати на повну потужність. А пані Ганна створює два нових робочих місця та бере до себе на роботу адміністратора та відеооператора.