23.04.2019 | 16:20

Нині державна служба зайнятості запроваджує нові підходи у своїй роботі. Відтепер усі зусилля спрямовуватимуть на те, щоб працівники та роботодавці були працевлаштовані або знайшли кваліфікованого робітника. Служба зайнятості стане місцем, де якісно обслуговують клієнтів, а не лише виплачують допомогу безробітним. Перший крок у цьому напрямку – запровадження Інституту кар’єрного радника.

Аби фахівці обласної служби здобули практичні навички кар‘єрного радника, сьогодні, 23 квітня, на базі Луцької районної філії Волинського обласного центру зайнятості (ВОЦЗ) відбувся навчальний тренінг. Покроковий алгоритм дій фахівця з новими функціональними обов‘язками пояснили начальник відділу організації сприяння працевлаштуванню ВОЦЗ Валерій Вавренчук, його заступник Ольга Терещук та провідний фахівець з питань зайнятості Ольга Белаш.

За словами менторів, основним документом, на основі якого кар’єрний радник надаватиме свої послуги, будуть індивідуальний план надання послуг для осіб, які шукають роботу, та індивідуальний план працевлаштування для зареєстрованих безробітних. Кар’єрний радник із клієнтом на початку співпраці домовлятимуться про взаємні зобов’язання. Тож при наданні послуг фахівець стає зв’язковою ланкою між клієнтом та потенційним роботодавцем. Тому ключовий показник ефективності роботи – швидкість та якість працевлаштування особи.

За допомогою практичних вправ спеціалісти відпрацювали навички комунікації з безробітними, навчилися підбирати послуги для клієнтів, зважаючи на конкретну робочу ситуацію.

Волинський ОЦЗ