xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word"
xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml"
xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">
src="img/publishing/?id=149470" align=right hspace=12 alt=DSCN0420 v:shapes="Рисунок_x0020_1"> style='mso-bidi-font-style:normal'>«Час – необмежений капітал, і якщо
style='mso-bidi-font-style:normal'>не можеш ним розпоряджатись,
style='mso-bidi-font-style:normal'>не зможеш розпоряджатися нічим».
style='mso-bidi-font-style:normal'>Пітер Друккер
style='mso-bidi-font-style:normal'>
style='font-size:10.0pt;font-family:"Verdana",sans-serif'>Все наше життя
розглядається через призму часу. Життя поза часом не існує. Ми управляємо
часом, чи час нами? Чи вміємо ми грамотно
керувати своїм часом, чи використовуємо його оптимально
style='font-size:10.0pt;font-family:"Verdana",sans-serif;mso-ansi-language:
RU'>? Ми поспішаємо жити,
class=SpellE>чи навпаки – не
class=SpellE>встигаємо за шаленним ритмом
часу? На
всі ці та інші питання студенти другого курсу за напрямом навчання «Початкова
освіта» з додатковою кваліфікацією «Дизайнер» та «Вчитель англійської мови»
Луцького педагогічного коледжу отримали відповіді 17 лютого. Тренінг на тему:
«Мистецтво управління своїм часом та постановка життєвих цілей» проведено в
рамках співпраці міського центру зайнятості з Центром працевлаштування та
педагогічної кар'єри Луцького педагогічного коледжу, за участю тренера
Волинського інституту підтримки та розвитку громадських ініціатив Вікторії
Врублевської.
style='font-size:10.0pt;font-family:"Verdana",sans-serif'>Управління часом – це
сукупність методик оптимальної організації для виконання поточних задач,
проектів, планів та календарних подій.
style='font-size:10.0pt;font-family:"Verdana",sans-serif'>І в особистому, і в
сімейному житті не завадять навички планування часу. Найчастіше правильне
планування часу – прерогатива професійної сфери ділового життя, професійної
спрямованості.
style='font-size:10.0pt;font-family:"Verdana",sans-serif'>Молоді спеціалісти під
час заходу знайомились з методами вибору пріоритетів, вчились уникати
перенавантажень, і як наслідок, стресів, що виникають через брак часу. Студенти
усвідомили, що для професійного успіху, необхідно зрозуміти механізм управління
собою в часі та навчитись раціонально використовувати час.