02.03.2021 | 15:30

Під керівництвом директора Волинського обласного центру зайнятості Романа Романюка сьогодні, 2 березня, у Палаці культури міста відбулася планова нарада колективу.

Очільник організації заслухав інформацію керівників структурних підрозділів щодо основних напрямків діяльності. Зокрема, начальник відділу інформаційних систем ВОЦЗ Віктор Біланюк повідомив про основне програмне забезпечення служби, акцентував на інформаційній безпеці під час електронного листування.

Заступник директора-начальник відділу організації матеріально-технічного забезпечення ВОЦЗ Алла Чубара поінформувала про договірну роботу задля забезпечення функціонування апарату та його філій цьогоріч. Керівник  наголосила на алгоритмі укладання договорів профільними відділами й подякувала колегам за спільну кропітку роботу.

Підсумками аналізу типових порушень, які виявили під час внутрішніх перевірок, поділилася керівник сектору внутрішнього аудиту ВОЦЗ Наталія Абрамович.

Провідний інспектор із питань запобігання та виявлення корупції Ігор Лещенко приділив увагу проблемним питанням щодо електронного декларування. Також  нагадав про правила роботи зі службовою інформацією.  

На закінчення зустрічі Роман Романюк резюмував:

– 2021-й буде цікавим роком. Наше завдання – щоб кожен роботодавець, який до нас звернувся, був забезпечений кваліфікованими кадрами. А кожен безробітний мав гідну роботу. Тож нам потрібно збільшити кількість вакансій, щоби наші клієнти мали вибір.

Начальники структурних підрозділів отримали поради та завдання від керівництва, які сприятимуть поліпшенню ситуації на ринку праці Волині.

Волинський обласний центр зайнятості