25.07.2019 | 12:28

Постійний розвиток та мінливість ринку праці вимагають від фахівців служби зайнятості професійної гнучкості та готовності до змін. Із початку цього року стартувала нова потужна ініціатива Державної служби зайнятості України – впровадження Інституту карєрного радника, яка стала першим етапом змін служби як провайдера послуг на ринку праці.

Задля максимальної ефективності надання послуг клієнтам служби, упродовж двох місяців директори філій та базових центрів зайнятості Волинського обласного центру зайнятості, які попередньо пройшли відповідне навчання, двічі на тиждень виконували функції реєстраторів і проводили безпосередній прийом та консультування клієнтів служби.

Реєстратор – перший фахівець, до якого потрапляє відвідувач центру зайнятості. Тому вкрай важливо, аби він був максимально фаховим, комунікабельним, орієнтувався в законодавстві, вмів знайти індивідуальний підхід до кожного, хто звернувся по послуги служби зайнятості. Сьогодні – про те, як працювали реєстраторами та які висновки зробили для себе директори Володимир-Волинської міськрайонної філії Волинського обласного центру зайнятості, Любешівської та Рожищенської районних філій ВОЦЗ.

Директор Володимир-Волинської міськрайонної філії ВОЦЗ Наталія Уколова:

- Виконання функції реєстратора – це, перш за все, живе спілкування, можливість побувати в конкретних робочих ситуаціях, «зсередини», оцінити потреби кожного клієнта. За час «експерименту» я поспілкувалася з абсолютно різними жителями міста та району, надавала консультації щодо послуг служби зайнятості, здійснювала підбір роботи і видавала направлення на працевлаштування, скеровувала наших клієнтів до кар’єрних радників.

Головне, що я зрозуміла, – реєстратори мають бути комунікабельними, вміти підібрати правильний підхід до кожного клієнта, уникнути конфліктної ситуації. Я вкотре переконалась у правильності вислову про те, що вчитися ніколи не пізно.

Директор Любешівської районної філії ВОЦЗ Ольга Ковальчук:

– Виконуючи функції реєстратора, зокрема, здійснила підбір підходящої роботи, узгодила зустріч та направила клієнта до роботодавця. Як результат – успішне працевлаштування пошукача підсобним робітником у ТОВ «Любешівліспром».

Під час безпосереднього спілкування з людиною, яка не має роботи, важливо змотивувати її на ефективний пошук. Також необхідно володіти навичками комунікації з клієнтом. Однозначно можну сказати, що виконання функцій реєстратора – корисний досвід, який дозволив відчути, наскільки відповідальна та важлива робота цього спеціаліста.

Директор Рожищенської районної філії ВОЦЗ Лариса Вишневська:

– Спілкуючись із відвідувачами філії, особливо з тими, хто вперше звертається в організацію, відчула, яку відповідальність несе фахівець, який першим зустрічає клієнта. Я переконалася, що функцію реєстратора обов’язково має виконувати досвідчений, комунікабельний спеціаліст із досконалим знанням законодавства про зайнятість та стан місцевого ринку праці. Адже в пам’яті завжди залишається перше враження і, як правило, саме воно формує імідж служби зайнятості серед її клієнтів.

Відділ інформаційної роботи Волинського обласного центру зайнятості