31.08.2019 | 11:50

Напередодні Дня підприємця, 30 серпня, директор Волинського обласного центру зайнятості Роман Романюк та директор Ковельського міськрайонного центру зайнятості Ігор Приймак поспілкувалися зі срібною призеркою минулорічного конкурсу «Кращий бізнес-проєкт» Наталією Шевченко.

За фахом – юрист, за покликанням – барбер. Підприємиця відкрила першу і поки єдину в Ковелі перукарню для чоловіків Fredoom Fashion Studio. «Цю ідею виношувала давно. Спершу, за пропозицією Ковельського міськрайонного центру зайнятості, пройшла навчання на курсах підприємець-початківець. Усе почалося з орендованого крісла в перукарні, потім це переросло в маленький приватний кабінет. Минулого року на конкурсі “Кращий бізнес-проєкт” моя ідея здобула друге місце. Скажу вам чесно, що я тоді отримала значно більше, ніж гроші, я зробила крок до здійснення своєї мрії», – розповідає пані Наталя.

Про любов до власної справи говорять вогники в очах підприємиці, стиль у кожній деталі барбершопу, усміхнені клієнти та привітний персонал. Тут працюють виключно з чоловіками, стежать за останніми трендами, знають про вподобання чоловіків і майстерно втілюють їх забаганки. Хоч барбершоп працює лише місяць, але клієнтів, хоч греблю гати – графік розписаний на декілька днів наперед. У «чоловічому клубі» надають знижки на стрижки для дітей та студентів, є спеціальна пропозиція «Тато-син», безкоштовно стрижуть у день народження.

Зараз у підпорядкуванні Наталі Шевченко – чотири барбери та два адміністратори. Майстерно створює імідж ковельських модників і сама підприємиця. «Я показую цим самим приклад. Їздимо на навчання, привозимо досвід, втілюємо його, створюючи стиль та виховуючи серед чоловіків культуру догляду за собою. Ми враховуємо всі побажання клієнтів, але й радимо, як краще. Наприклад, не всім личить борода чи певний тип стрижки. Ми тоді говоримо з клієнтом, приймаємо певне рішення щодо стилю і разом працюємо над втіленням бажань щодо зміни зовнішнього вигляду», – розповідає майстер.

У барбершопі є все для зручності клієнтів – навіть розкладне крісло, на якому клієнт може відпочити, поки барбер чаклує над його бородою. «Чоловікам комфортніше почуватися тут, у вузькому товаристві, так само, як і жінкам у виключно жіночих салонах краси», – ділиться спостереженнями власниця салону. Обов’язковий атрибут – символ барбершопу, так званий барберпул. Тоді, коли почала розвиватися культура барберів, майстри-цирюльники не лише стригли, але й проводили мінімальні операції. На вулиці вивішували білі полотенця, як символ стерильності, червоні, які означали кров, і сині – вени. Всі ці рушники крутилися на вітрі, утворюючи своєрідний стовп. Сьогодні цей триколор адаптований під вимоги сучасності і є своєрідною візитівкою барбершопів.

«Звичайно, хотілось би розширити мережу. Але це все з часом. Сьогодні ми працюємо в такому складі. Нам приносить радість результат роботи, завантажені клієнтами дні, навіть якщо працювати по десять годин на ногах важко, усвідомлення того, що ця справа має майбутнє», – розповідає пані Наталя.

Щиро бажаємо ковельським барберам креативу, успіху, постійного натхнення і задоволених клієнтів.

Відділ інформаційної роботи Волинського обласного центру зайнятості