01.10.2020 | 10:04

Щойно у вас виникне відчуття, що ваша бізнес-ідея "дозріла", треба починати роботу над SWOT-аналізом і подивитися, наскільки вона  досконала.

Що ж таке SWOT-аналіз? Це метод, який використовують для знаходження вдалої ідеї. Він допомагає визначити можливості та проблемні ніші для кожної з бізнес-ідей, а також готує майбутнього підприємця до ризиків. SWOT-аналіз – це скорочення, яке означає: сильні (Strengths) й слабкі (Weaknesses) сторони, можливості (Opportunities), що відкриваються при його реалізації, та загрози (Threats), пов'язані з його здійсненням.

Сильні сторони – це позитивні аспекти, які дають підприємству перевагу над конкурентами.

Слабкі сторони – конкретні аспекти бізнесу, за якими він оцінюється не дуже високо.

Можливості – ймовірні події та обставини, які будуть виграшними у бізнесі.

Загрози – це допустимі події і обставини, які можуть негативно вплинути на розвиток бізнесу, що, зрештою, принесе збиток.

Визначивши сильні та слабкі сторони бізнес-ідеї, а також можливості й загрози, можна побачити критичні моменти майбутнього бізнесу. Якщо сильні сторони і можливості кількісно переважають слабкі й загрози, тоді варто свою діяльність будувати на сильних сторонах та можливостях, контролюючи слабкі сторони, при цьому зводячи збитки до мінімуму. Таким чином ви втілюєте в життя бізнес-ідею, розуміючи усю небезпеку.

Не одна бізнес-ідея не може бути конкретизована без сприйняття певного рівня ризику. Це і суть бізнесу: ризикувати обдумано.

Дізнайтеся про стан, перспективи розвитку підприємництва у регіоні, можливості служби зайнятості для організації власного бізнесу у фахівців служби.

Використовуй лайфхаки та стань успішним!