Щойно у вас виникне відчуття, що ваша бізнес-ідея "дозріла", треба починати роботу над SWOT-аналізом і подивитися, наскільки вона досконала.
Що ж таке SWOT-аналіз? Це метод, який використовують для знаходження вдалої ідеї. Він допомагає визначити можливості та проблемні ніші для кожної з бізнес-ідей, а також готує майбутнього підприємця до ризиків. SWOT-аналіз – це скорочення, яке означає: сильні (Strengths) й слабкі (Weaknesses) сторони, можливості (Opportunities), що відкриваються при його реалізації, та загрози (Threats), пов'язані з його здійсненням.
Сильні сторони – це позитивні аспекти, які дають підприємству перевагу над конкурентами.
Слабкі сторони – конкретні аспекти бізнесу, за якими він оцінюється не дуже високо.
Можливості – ймовірні події та обставини, які будуть виграшними у бізнесі.
Загрози – це допустимі події і обставини, які можуть негативно вплинути на розвиток бізнесу, що, зрештою, принесе збиток.
Визначивши сильні та слабкі сторони бізнес-ідеї, а також можливості й загрози, можна побачити критичні моменти майбутнього бізнесу. Якщо сильні сторони і можливості кількісно переважають слабкі й загрози, тоді варто свою діяльність будувати на сильних сторонах та можливостях, контролюючи слабкі сторони, при цьому зводячи збитки до мінімуму. Таким чином ви втілюєте в життя бізнес-ідею, розуміючи усю небезпеку.
Не одна бізнес-ідея не може бути конкретизована без сприйняття певного рівня ризику. Це і суть бізнесу: ризикувати обдумано.
Дізнайтеся про стан, перспективи розвитку підприємництва у регіоні, можливості служби зайнятості для організації власного бізнесу у фахівців служби.
Використовуй лайфхаки та стань успішним!