26.04.2019 | 18:30

У липні минулого року Волинський обласний центр зайнятості почав працювати у напрямку рекрутингу. Чого вдалося досягти і які перспективи окреслені – говорили сьогодні, 26 квітня, під час прес-конференції директора Волинського обласного центру зайнятості Романа Романюка.

«Розуміємо, що ринок праці дуже динамічний. Він змінюється і потребує нових форм нашої роботи. Наша структура досить мобільна, тож у своїй роботі служба зайнятості почала впроваджувати елементи рекрутингу. Тих безробітних, які перебувають на обліку, не вистачає для задоволення потреб роботодавців. Тож ми шукаємо спеціалістів і працівників серед незайнятого населення, тобто виходимо за рамки своєї роботи й допомагаємо працевлаштуватися навіть тим, хто не перебуває на обліку служби зайнятості», – розповідає директор Волинського обласного центру зайнятості.

Сьогодні рекрутинг – це інноваційна форма роботи, що має низку переваг як для працедавців, так і для пошукачів роботи. Роботодавці не витрачають часу на підбір кандидатів із великої кількості, бо попередню співбесіду за вимогами роботодавця проводять рекрутери. Не потрібно витрачати кошти та мати в штаті менеджера з підбору персоналу, адже цю послугу надають у центрі зайнятості безоплатно. Роботодавцям не обов’язково розміщувати свої вакансії на платних ресурсах – можна скористатися джерелами служби зайнятості.

Скориставшись допомогою рекрутера, пошукач роботи отримує професійний супровід від співбесіди до працевлаштування, індивідуальні поради щодо складання резюме та проходження співбесіди, рекомендації роботодавцю щодо кандидатури потенційного працівника.

За час роботи рекрутерів до них звернулися 1 412 роботодавців, на вимогу яких вдалося укомплектувати 899 вакансій. Роман Романюк розповів і про основні методи, які рекрутери використовують у своїй роботі. Зокрема, останні  тенденції та досвід міжнародних рекрутингових агенцій, HR-спеціалістів, хедхантерів. «Зрушення в напрямку зростання ефективності роботи є, – каже Роман Романюк. – Ми не тільки підтверджуємо показники минулого року, але й підтверджуємо власний рівень сьогодні».

Аби підвищити ефективність роботи, рекрутери Волинської обласної служби зайнятості спільно з фахівцями з інформаційних систем впровадили карту вакансій м. Луцька та Луцького району з використанням «Google maps». Послуга дозволяє отримати інформацію щодо наявності актуальних вакансій залежно від територіального розташування, а також містить: умови праці, вимоги до кандидата, обов’язки, графік роботи, контакти рекрутерів тощо. «Аби допомогти охочим знайти себе на ринку праці легко і зручно, не виходячи з дому, ми сьогодні максимально використовуємо у своїй діяльності ІТ-технології», – зазначив директор Волинського обласного центру зайнятості.

Позитивно про роботу рекрутерів відгукнулися і присутні на заході представники одних із найбільших роботодавців Луцька. Так, у ефективності цього напрямку роботи ВОЦЗ переконалися начальник відділу кадрів ТзОВ «Луцька картонно-паперова фабрика» Нінель Беседа, начальник відділу кадрів ТзОВ «Волиньфарм» Жанна Ладинська, начальник відділу кадрів ТОВ «Луцький хлібокомбінат» Наталія Демчук, адже ректрутери ВОЦЗ працюють дуже оперативно і високоякісно, реагуючи на вимоги роботодавця.

Відділ інформаційної роботи Волинського обласного центру зайнятості