оп
11.06.2019 | 17:42

Про фінансову дисципліну, реалізацію програми Державної служби зайнятості щодо профорієнтації, нововведення у роботі – говорили у вівторок, 11 червня, на базі Ковельського міськрайонного центру зайнятості директор Волинського обласного центру зайнятості (ВОЦЗ) Роман Романюк із директорами та виконувачами обов’язків директорів міського, міськрайонного центрів та районних філій ВОЦЗ. Свої пропозиції висловили і заступники директора Тарас Семенюк й Тетяна Мов’як.

До обговорення питань працевлаштування долучився перший заступник Ковельського міського голови Михайло Гетьман. Зокрема, посадовець інформував: «Міська влада тісно співпрацює зі службою зайнятості, адже щоб забезпечити комфортне проживання у Ковелі, потрібні надійні партнери. І це – ви. Саме спільно ми забезпечуємо роботою ковельчан, створюємо нові місця праці. Тож цьогоріч передбачили у місцевому бюджеті кошти на різні програми, з-поміж них – на розвиток підприємницьких ініціатив. Отож й далі працюємо у такому напрямі».

Потому очільник обласної служби зайнятості підсумував діяльність за 5 місяців. Порівняння досягнень із відповідним періодом минулого року дало можливість проаналізувати помилки, аби в подальшому працювати на ще кращий результат. Роман Романюк доніс колективу зміни, які відбудуться до завершення 2019-го:

– Центральний апарат розглядає нову систему мотивації працівників. І це не лише фінансова, а можливість взяти участь у різних тренінгах, коучери яких дороговартісні. Нові знання та практичні навички, що можна отримати на таких заняттях, зроблять із вас фахівця на порядок вище. А відтак – і нашу команду кращою. Адже у нас є системна робота, є ініціатива, є пропозиції, що знаходять підтримку. Тож налаштовую вас до взаємодії.

Анонсував керівник і впровадження у роботу служби інституту особистого консультанта роботодавця.

Заступник директора Тарас Семенюк у розрізі профільних відділів  проаналізував роботу за 5 місяців. Акцентував увагу на основних показниках діяльності. «Ми започатковуємо нову хвилю тренінгів для працівників служби задля взаємодії між відділами. Перший уже відбувся у Володимирі-Волинському. Упродовж п’яти годин ми спільно працювали над вирішенням повсякденних ситуацій. І це дає можливість навчитися чогось нового. Надалі буде ще два заняття, які допоможуть фахівцям відпрацювати ключові механізми задоволення потреб клієнтів служби зайнятості: як безробітних, так і роботодавців» – резюмував Тарас Семенюк.

Начальник відділу бухгалтерського обліку – головний бухгалтер Валентина Дунас ознайомила присутніх із головними вимогами до документообігу, звернула увагу на дотримання встановлених термінів, побудову чітких завдань у частині фінансового порядку.

На продовження вирішення економічних питань своє бачення у частині внутрішнього контролю висловила завідувач сектору аудиту ВОЦЗ Наталія Абрамович: очільники філій отримали практичні рекомендації та напрацювали шляхи вирішення.

Нині на часі тема вибору професії. Позаяк травень – «гарячий» час для випускників, то начальник відділу організації профорієнтації ВОЦЗ Наталія Балакіна проінформувала про стан реалізації програми державної служби зайнятості щодо профорієнтації на 2017-2020 роки. Керівник відзначила найбільш дієві профорієнтаційні методи, а це: економічні екскурсії, які дають можливість підліткам побачити  ту чи іншу професію «в живу»; відвідування роботодавця, спілкування із носіями різних професій та ін. Не оминула увагою Наталія Балакіна і роботу в об‘єднаних територіальних громадах. Адже організація в громадах тренінгів та семінарів на різну тематику дозволяє її мешканцям реалізувати себе і разом з тим –  розвинути свою громаду.

Задля уникнення прикрих випадків щодо вчинення корупційних дій провідний інспектор з питань запобігання та виявлення корупції ВОЦЗ Ігор Лещенко знайомив із вимогами чинного законодавства у цьому напрямі.

На завершення зустрічі обговорили актуальні питання, що стосуються функціонування служби.