19.02.2019 | 15:59

  Цьогоріч набув чинності новий Порядок реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, що призвів до низки  змін в організації діяльності служби зайнятості, зокрема, у частині надання послуг клієнтам. Так Державна служба зайнятості розпочала цикл тренінгів, під час яких фахівців регіональних центрів навчали новому алгоритму обслуговування шукачів роботи. Сьогодні, 19 лютого, на базі Луцького міського центру зайнятості доцент кафедри психології та соціальної роботи Інституту підготовки кадрів Державної служби зайнятості Людмила Бегеза ознайомила фахівців служби зайнятості з професійними функціями реєстратора.

  Перед практичною частиною директор обласного центру зайнятості Роман Романюк висловив сподівання на плідну роботу.

  За допомогою вправ та ситуативних завдань фахівці відпрацювали навички щодо конкретних ситуацій під час реєстрації, набули досвіду встановлення та утримання контакту з клієнтом, дізналися,  як оптимізувати роботу й уникати конфліктних ситуацій тощо.

  Варто зазначити, що фахівці зрозуміли основні професійні компетенції реєстратора, адміністратора та кар’єрного радника, оволоділи навичками ефективної комунікації з безробітними та підвищили рівень власної професійної компетенції.

  Нагадаємо: завдяки реформі служби нині шукачів роботи спершу зустрічає реєстратор, який визначає потреби людини, інформує про послуги, які надає служба зайнятості, зокрема й он-лайн. Задля підбору прийнятної роботи та оперативного працевлаштування реєстратор пропонує скласти резюме, відвідати заходи чи визначить можливості працевлаштування людини. Реєстратор повинен володіти інформацією про наявні вакансії, аби запропонувати підходящу роботу, при цьому  узгоджує зустріч і скеровує до працедавця. Якщо ж робота відсутня, то призначає зустріч із кар’єрним радником. Далі саме цей фахівець опікуватиметься працевлаштуванням людини.

Відділ інформаційної роботи Волинського ОЦЗ