оп
14.08.2019 | 14:29

Сьогодні, 14 серпня, на базі Волинського обласного центру зайнятості (ВОЦЗ) відбулося щомісячне навчання спеціалістів базових центрів зайнятості, які відповідають за організацію профнавчання безробітних.

Заступник директора обласного центру зайнятості Тарас Семенюк підсумував роботу служби у цьому сегменті за 7 місяців 2019 року. Зокрема, зосередив увагу на організації професійного навчання безробітних та окреслив завдання щодо підвищення його ефективності. Керівник не оминув увагою і важливий момент у роботі, як планування й уніфікацію процедури контролю за виконанням завдань.

– Дякую всім за успіх у напрямі професійного навчання. Показники роботи за січень-липень 2019 року мають позитивну динаміку. Ми з вами цьогоріч вперше вчимо кранівників, лісорубів та верстатників. Роботодавці  хороше відгукуються про рівень підготовки спеціалістів.  А це – наш імідж, як сучасної сервісної служби, – резюмував Тарас Семенюк.

Начальник відділу по роботі з персоналом ВОЦЗ Руслана Клімова зосередила увагу на виконанні, дотриманні фінансової та трудової дисципліни. Проте левову частку спікер приурочила корпоративним цінностям: чесніть, порядність, прозорість, відповідальність, динамічність. «Команда формується не лише з професійних навичків, а й з людських якостей», – підсумувала Руслана Клімова.

Про алгоритм спільної роботи фахівців профнавчання з кар’єрними радниками щодо професійного розвитку безробітних інформувала начальник  відділу організації профнавчання ВОЦЗ Раїса Мельник. Також координатор напрямку поінформувала про застосування нових сучасних підходів в організації навчання дорослого населення. Спільно обговорили проблемні питання при організації навчання осіб на підставі видачі ваучерів для підтримки конкурентоспроможності безробітних на ринку праці. 

Фахівці відділу організації профнавчання ВОЦЗ Оксана Косанюк та Алла Ковальчук під час навчання звернули увагу на особливості організації  підвищення кваліфікації безробітних шляхом стажування. Аби колеги відпрацювали практичні навички з розроблення індивідуальних програм зі стажування – провели практичне заняття, розділившись на чотири команди. Упродовж встановленого часу  кожен учасник зумів самостійно заповнити відповідну документацію, а вже потому спільно проаналізували типові помилки.

Під час навчання обговорили питання щодо організації профнавчання, залучення до співпраці нових партнерів – роботодавців. А також окреслили шляхи подальшої взаємодії та вдосконалення роботи в сучасних умовах.