06.01.2021 | 15:43

У переддень Різдва у Волинському обласному центрі зайнятості відбулася нарада з фахівцями, відповідальними за організацію та ведення діловодства в системі електронного документообігу міського, міськрайонного центрів зайнятості, філій Волинського обласного центру зайнятості в режимі відеоконференції через платформу Zoom. Директор обласної служби зайнятості Роман Романюк привітав усіх із прийдешнім Святвечором, побажав міцного імунітету й Божого благословіння.

– Чітка робота з документами – це показник нашої з вами професійності. Дисципліна в документообізі запорука успішно виконаних завдань у майбутньому. Сьогодні спільно опрацюєте зміни, що відбулися у програмі. Цей рік ми почнемо з чіткості й конкретності в порядку підготовки документів, їх реєстрації, передачі, – рекомендував Роман Романюк.

Заступник директора Алла Чубара з колегами розглянули питання підготовки документів для реєстрації вхідної та вихідної документації в системі електронного діловодства в комп’ютерній програмі «Інтегра-Флоу». Куратор напрямку наголосила:

– Цьогоріч ми будемо активно використовувати нові функції у системі, опануємо нові  форми роботи з електронними документами, що забезпечить швидку комунікацію  між структурами.

Модераторами навчання були провідні документознавці відділу організаційної роботи та архівної справи обласного центру зайнятості Інна Матвіюк та Оксана Стасюк. Під час онлайн-діалогу опрацювали схеми, алгоритми, наголосили на дотриманні правил  і держстандартів, інструкції у роботі.

«Постійне навчання фахівців та прагнення до опанування сучасних форм обміну інформацією – важливий крок у запровадженні повноцінного електронного документообігу», – підсумувала навчання Інна Матвіюк.