08.04.2020 | 17:46

Через велике соціальне напруження, спричинене спалахом інфекції COVID-19 в Україні, державна служба зайнятості загалом та волинська обласна зокрема, змінили підхід до роботи з клієнтами.

Так, від моменту запровадження карантину ми працюємо з громадянами у дистанційному режимі, використовуючи засоби мобільного та інтернет-зв’язку, «гарячі» телефонні лінії, спеціальні скриньки для кореспонденції.

30 березня був прийнятий комплексний закон на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби, який дозволив врегулювати питання реєстрації  безробітних, які звернулися у пошуку роботи.

Кожному, хто будь-яким доступним каналом надав Волинській обласній службі зайнятості документи, необхідні для реєстрації, статус безробітного надається з першого дня звернення у службу. При цьому, безробітному не потрібно приходити у центр зайнятості особисто. Все обслуговування фахівці здійснюють дистанційно.

Щоб зареєструватися в службі зайнятості, потрібно заповнити заяву. Після чого її разом із копіями необхідних документів надіслати на електронну адресу найближчого центру зайнятості або ж віднести у скриньку, встановлену біля організації.

Перелік документів, необхідних для реєстрації в службі зайнятості, доступний за посиланням: https://www.dcz.gov.ua/publikaciya/yaki-dokumenty-neobhidno-nadaty-v-centr-zaynyatosti-dlya-reyestraciyi-yak-bezrobitnogo Обов’язково ЗВІРТЕ та ЗАВІРТЕ кожен документ особистим підписом.

Контактні телефони та адреси електронних скриньок Волинського обласного центру зайнятості, його філій та базових центрів – тут: https://vol.dcz.gov.ua/novyna/uvaga-telefony-garyachyh-liniy-na-period-karantynu-0