Сучасний секретар керівника має не тільки досконало володіти офісним обладнанням, але й знати управлінський процес, бути обізнаним із головними питаннями розвитку тієї галузі, в якій діє фірма, організація. Помічник веде ділове листування, займається поточними справами окремої особи чи установи.

Якщо вас зацікавила професія, то здобути її можна у Рівненському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості упродовж 8,5 місяця. Під час навчання ви оволодієте знаннями з:

  • нормативних документів щодо діяльності підприємства і ведення діловодства;
  • структури й керівного складу підприємств, підрозділів;
  • організації діловодства; методів оброблення і оформлення документів;
  • архівної справи;
  • машинопису;
  • правил користування приймально-переговорними пристроями, технічними засобами оброблення документів, усної та писемної документної інформації, комп’ютерами;
  • стандартів системи організаційно-розпорядчої документації;
  • правил друкування ділових листів з використанням типових форм;
  • основ етики й естетики;
  • правил ділового спілкування;
  • основ організації праці та управління;
  • правил експлуатації обчислювальної техніки;  
  • основ адміністративного права і законодавства про працю. 

Після завершення навчання слухачі отримують свідоцтво про здобуття професії державного зразка. Ми вас зацікавили? Телефонуйте (0332) 72-53-01! Фахівці відділу організації профнавчання Волинського обласного центру зайнятості нададуть вам необхідну інформацію. Навчайтеся з нами!

Волинський ОЦЗ