Сучасний секретар керівника має не тільки досконало володіти офісним обладнанням, але й знати управлінський процес, бути обізнаним із головними питаннями розвитку тієї галузі, в якій діє фірма, організація. Помічник веде ділове листування, займається поточними справами окремої особи чи установи.
Якщо вас зацікавила професія, то здобути її можна у Рівненському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості упродовж 8,5 місяця. Під час навчання ви оволодієте знаннями з:
- нормативних документів щодо діяльності підприємства і ведення діловодства;
- структури й керівного складу підприємств, підрозділів;
- організації діловодства; методів оброблення і оформлення документів;
- архівної справи;
- машинопису;
- правил користування приймально-переговорними пристроями, технічними засобами оброблення документів, усної та писемної документної інформації, комп’ютерами;
- стандартів системи організаційно-розпорядчої документації;
- правил друкування ділових листів з використанням типових форм;
- основ етики й естетики;
- правил ділового спілкування;
- основ організації праці та управління;
- правил експлуатації обчислювальної техніки;
- основ адміністративного права і законодавства про працю.
Після завершення навчання слухачі отримують свідоцтво про здобуття професії державного зразка. Ми вас зацікавили? Телефонуйте (0332) 72-53-01! Фахівці відділу організації профнавчання Волинського обласного центру зайнятості нададуть вам необхідну інформацію. Навчайтеся з нами!
Волинський ОЦЗ